جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

انتقام به سبک یحیی و پرسپولیس| چرا ۶ تا خوردی آقای الهامی!

  • کد خبر: ۱۶۱۶۸۴
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶
  • ۱
انتقام به سبک یحیی و پرسپولیس| چرا ۶ تا خوردی آقای الهامی!
پرسپولیس درشرایطی به مصاف هوادار می‌رود که حسابی سرخپوشان از ساکت الهامی شاکی هستند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف هوادار و ساکت الهامی برود، تیمی که در دور برگشت هرچقدر پرسپولیس را عذاب داد، به استقلال لطف کرد و عامل خوشبختی آبی‌ها شد.

داستان از این قرار است که پرسپولیس در دور برگشت، مقابل هوادار با اشتباه فجیع فرشاد فرجی با ۱ گل مغلوب شد و همین ۳ امتیاز باعث شد تا حسابی از کورس رقابت برای قهرمانی عقب بیافتد. البته که سرخپوشان با لغزش سپاهان و استقلال این عقب افتادگی را به مرور جبران کردند و دوباره صدرنشین لیگ شدند، اما داغ هواداران پرسپولیس تازه شد وقتی که دیدند در آستانه دربی، هوادار با ۶ گل مقابل استقلال در هم کوبیده شد.

حالا این ۲ تیم در نیمه نهایی دوباره رویاروی یکدیگر قرار خواهندگرفت و فرصت برای پرسپولیس و یحیی فراهم شده تا هم انتقام باخت در دور برگشت لیگ را بگیرند، هم به هوادار نشان دهند که ۶ تا خوردن از استقلال در آستانه دربی چه هزینه‌ سنگینی برای این تیم دارد.

البته ۶ تای استقلال و گلزنی حسینی در این بازی هم چاره‌ساز نشد و پرسپولیس موفق شد دربی را با تک گل آل کثیر پیروز شود و به صدر جدول برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لنگی حقیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
0
0
بله با ناجوانمردی و خارج از زمین و با لطف ناداور پیام حیدری و امدادهای غیبی لنگ برد ولی آقای حیدری این نانی که میبزی سر سفره برای زن و بچه ات حرام و نجسه و میشه هزارتا مرض
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->